Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се свалят предните чистачки(с раменете)?Помогнете ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се свалят предните чистачки(с раменете)?Помогнете ...

    Ще сменям кората под чистачките понеже ми е адски изкривена,и не стои плътно до стъклото...при валежи ,миене и др.Всичко отива директно при климафилтъра... И първо трябва да сваля целите чистачки. Та затова ви питам,как става туй нещо..
    Благодаря ви...
    П.С. Добавям и снимки ето:
    Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

  • #2
    Здравей.Махат се много лесно.Свалят се с отвертка пластмасовите капачета в основата на рамената на чистачките и отдолу има гайки.Развиваш ги и с дърпане нагоре излизат.На шлици са.
    ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

    Comment


    • #3
      Здрасти колега!
      Хубаво си ги снимал.
      Така, вгелдай се в основата на рамото. Там има една кръгла заглушка /тапа/ от пластмаса. Тази тапа в единия си край има нещо като мустак, който влиза в продълговат жлеб в металната кръгла основа на рамото на чистачката. Напъваш леко този израстъка с остра отверка, като напъваш отдолу нагоре. Тапата излиза сравнително лесно. Като излезе тапата, отдолу ще видиш най-обикновена гайка 10 мм. Просто я развиваш, има и шайба под нея /внимавай/. Като ги махнеш идва момента да извадиш рамото от оста. Това иска малко повече напън, щото оста е конусовиден шлиц и обикновено рамото се вклинва яко заради въпросната натягаща гайка. Напъваш отдолу нагоре, по възможност с нещо като голяма вилица с два зъба, за да имаш паралелно усилие от двете страни на оста. Рамото изскача...и си готов за следващия етап - корите. Там внимавай с едни гадни копчета - мисля 3 на брой откъм стъклото. Чупят се лесно самите носачи в самата кора.
      След като свършиш и дойде реда на връщането на чистачките, е необходима настройка на рамото на чистачката. Не е много трудна работа, но е малко играчка. Причината е в това, че шлица на оста /респ. на дупката на рамото/ е много ситен. Просто настройваш наклона на рамото така, че шофьорската чистачка да е почти хоризонтална с лек наклон надолу, а другата е ориентирана нагоре, така, че плътно да прилепне гумата на чистачката към стъклото по цялото си протежение.
      Просто запомни им положението преди да ги махнеш!
      Успех.
      Ако имаш проблеми, питай пак.
      '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Hristo_156
        Здрасти колега!
        Хубаво си ги снимал.
        Така, вгелдай се в основата на рамото. Там има една кръгла заглушка /тапа/ от пластмаса. Тази тапа в единия си край има нещо като мустак, който влиза в продълговат жлеб в металната кръгла основа на рамото на чистачката. Напъваш леко този израстъка с остра отверка, като напъваш отдолу нагоре. Тапата излиза сравнително лесно. Като излезе тапата, отдолу ще видиш най-обикновена гайка 10 мм. Просто я развиваш, има и шайба под нея /внимавай/. Като ги махнеш идва момента да извадиш рамото от оста. Това иска малко повече напън, щото оста е конусовиден шлиц и обикновено рамото се вклинва яко заради въпросната натягаща гайка. Напъваш отдолу нагоре, по възможност с нещо като голяма вилица с два зъба, за да имаш паралелно усилие от двете страни на оста. Рамото изскача...и си готов за следващия етап - корите. Там внимавай с едни гадни копчета - мисля 3 на брой откъм стъклото. Чупят се лесно самите носачи в самата кора.
        След като свършиш и дойде реда на връщането на чистачките, е необходима настройка на рамото на чистачката. Не е много трудна работа, но е малко играчка. Причината е в това, че шлица на оста /респ. на дупката на рамото/ е много ситен. Просто настройваш наклона на рамото така, че шофьорската чистачка да е почти хоризонтална с лек наклон надолу, а другата е ориентирана нагоре, така, че плътно да прилепне гумата на чистачката към стъклото по цялото си протежение.
        Просто запомни им положението преди да ги махнеш!
        Успех.
        Ако имаш проблеми, питай пак.

        Драги колеги,много ви благодаря,за отговорите ви,които са така...изчерпателни.Без такива,като вас,нямаше да мога да се справя!
        Хвала богу,че го има този форум
        Още утре ще се захвана с тях!
        ха Наздраве и поздрави
        Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

        Comment


        • #5
          И аз ще я правя тази интервенция но всеки ден вали и не ми се бачка на мокро, щом аз се захващам значи е лесно
          156 1.8 TS

          Comment


          • #6
            аз неска развих ги болтовете и опъвам ама не излиза и си викам,абе да не би да не се вадят така и гледам оттук оттам,ама накрая се ядосах и като ги напънах (викам си "човек се учи от грешките си" ) и излязоха.


            оказа се,че даже не е трябвало да свалям чистачките,но нищо.


            Аlfa156 1.8TS 2000

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от zimin
              аз неска развих ги болтовете и опъвам ама не излиза и си викам,абе да не би да не се вадят така и гледам оттук оттам,ама накрая се ядосах и като ги напънах (викам си "човек се учи от грешките си" ) и излязоха.


              оказа се,че даже не е трябвало да свалям чистачките,но нищо.


              За да свалиш кората не е трябвало да сваляш чистачките ли?
              Че то ако е така,тогава няма да ги свалям...
              Благодаря все пак..
              Това, което отличава човека от животното е алкохолът! Животните не поркат!

              Comment


              • #8
                не не! не е трябвало да свалям кората иначе за да я свалиш си е логично,че трябва да свалиш чистачките щото иначе няма начин
                Аlfa156 1.8TS 2000

                Comment

                Working...
                X